Shkruaj perberesin ...

Wednesday, April 4, 2012

Sultjashi

..personalisht e kam konsideruar si nje embelsire koti...si sultjashin shqiptar a turk, si rice porridge ashtu edhe riz au lait...fundja perberesit kryesor te kesaj recete substancialisht jane nje dore e mbetur oriz, i zier ne qumesht, e i sperkatur me pak arome per te mos ngecur embelsira ne fyt. Me nje llaf nje embelsire per te mbushur barkun....aq e thjeshte sa di ta beje edhe bufi!
Ky ishte opinioni im per sultjashin deri mbreme ne darke kur u vura ta gatuaj pas mesnate...











Zieva 50 gr oriz ne 3 gota uje per afro 20 minuta derisa orizi e thithi pothuajse te gjithe ujin.
I shtova gati treçerek l. qumesht, pak arome vanilje, disa luge sheqer integral, pak lekure limoni dhe i zieva per rreth 20 minuta te tjera, derisa niseshteja qe permban orizi beri qe sultjashi te trashej.
Me pas e ndava neper tasa dhe u mora me glikone e luleshtrydhes.
Vura te vloje 3 gota uje me 5 luge sheqer integral derisa lengu mori trashesine e sherbetit.
Preva ne copa te vogla 100 gr luleshtrydhe dhe i hodha ne tenxhere. Ula temp. e zjarrit dhe i lashe te gatuhen derisa luleshtrydhet u zbuten.
Sapo glikoja u ftoh ia hodha siper sultjashit....
pas luges se pare pershtypja, ketu tekstualisht e shprehur, ishte "OOOOH MYYYY GOOOOSH!!!!"  :D


P.S.: gramaturat e mesiperme jane per 2 tasa sultjash








In italiano

Sultjash, budino di riso o rice porridge sono in sostanza un dolce fatto di riso, latte e zucchero, le origini del quale risalgono all'impero cinese. La differenza nelle varie ricette diffuse in tutto il mondo sta negli aromi usati.
Personalmente l'ho sempre trovato un dolce insignificante..fino a ieri notte quando alle prese con la mia insonnia mi sono messa a preparare il sultjash secondo la ricetta albanese. Arricchito però da una marmellata di fragole.

Ho messo a bollire 50 gr di riso in 3 bicchieri d'acqua per ca. 20 minuti, find quando il riso ha assorbito quasi tutta l'acqua. Ho aggiunto 3/4 l di latte, un pò di aroma di vaniglia, un pò di zucchero (la quantità in base ai propri gusti), buccia grattugiata di mezzo limone e gli ho fatti cuocere per una ventina di minuti, finché l'amido che contiene il riso ha fatto ristringere ed addensare la massa.    
Dopodiché ho diviso il sultjash in ciotole e l'ho lasciato raffreddare.
Per la marmellata di fragole ho fatto bollire 3 bicchieri d'acqua con 5 cucchiai di zucchero integrale finché diventato sciropposo. 
Ho tagliato a pezzettini le fragole e le ho unite al sciroppo. Ho abbassato la fiamma ed ho continuato a cuocere le fragole fino farle diventare morbide. 
Una volta raffreddate ho condito il sultjash con la marmellata di fragole....dopo il primo cucchiaio mi sono decisamente ricreduta esprimendo testualmente "OOOOH MYYYY GOOSH" :D



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...